20/3/2012
Μέχρι το καλοκαίρι του 2014 αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία, στο σύνολό του, ο νέος διάδρομος προσαπογειώσεων 10/28 του αεροδρομίου «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, o οποίος θα επιτρέψει την υποδοχή υπερατλαντικών πτήσεων, μετατρέποντάς το σε αεροπορικό κόμβο.
Το έργο περιλαμβάνει επέκταση του διαδρόμου κατά περίπου 1.050 μέτρα μέσα στη θάλασσα και θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2013 ή το αργότερο στις αρχές του 2014
Μέχρι το καλοκαίρι του 2014 αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία, στο σύνολό του, ο νέος διάδρομος προσαπογειώσεων 10/28 του αεροδρομίου «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, o οποίος θα επιτρέψει την υποδοχή υπερατλαντικών πτήσεων, μετατρέποντάς το σε αεροπορικό κόμβο.
Οπως είπε ο υφυπουργός Υποδομών, Γ. Μαγκριώτης, παρά τις καθυστερήσεις που σημειώθηκαν εξαιτίας της κακοκαιρίας των τελευταίων μηνών, το έργο, που περιλαμβάνει επέκταση του διαδρόμου κατά περίπου 1.050 μέτρα μέσα στη θάλασσα, θα έχει ολοκληρωθεί κατασκευαστικά μέχρι το τέλος του 2013 ή το αργότερο στις αρχές του 2014.
«Η πρόοδος στα έργα σε σχέση με πέρυσι είναι πολύ σημαντική και κινούμαστε μέσα στα χρονοδιαγράμματα, παρότι η κακοκαιρία οδήγησε στο να χαθούν πολλές ημέρες, λόγω της θαλασσοταραχής και της δυσκολίας μεταφοράς χαλικιού για τις επιχωματώσεις από το Λιτόχωρο» είπε ο υφυπουργός.
Επισήμανε ακόμη ότι δεν υπάρχουν φόβοι ούτε καν για μικρά περιβαλλοντικά προβλήματα κατά την εκτέλεση του έργου, το οποίο έχει τεχνικά πολύ μεγάλο βαθμό δυσκολίας.
Παράλληλα αυτές τι μέρες προκηρύχθηκε και ο διαγωνισμός της αναβάθμισης του χερσαίου τμήματος του 10/28, προϋπολογισμού 38,75 εκατ. ευρώ, με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ. Σήμερα στο εργοτάξιο κατασκευής της επέκτασης του διαδρόμου απασχολούνται 120 εργαζόμενοι και από το καλοκαίρι και στα δύο έργα οι εργαζόμενοι θα υπερβούν τους 250.
Οπως είπε ο διευθυντής της Ειδικής Υπηρεσίας Δημοσίων Εργων (ΕΥΔΕ) Αεροδρομίων Βορείου Ελλάδος, Χρίστος Καραλής, ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου ήταν 246 εκατ. ευρώ και η σύμβαση βρίσκεται σήμερα στα περίπου 170 εκατ. Η συμβατική αξία του έργου είχε μειωθεί στα 115 εκατ. ευρώ με την προσφορά που έδωσε ο ανάδοχος, ενώ με τις συμπληρωματικές συμβάσεις έφτασε περίπου στα 170 εκατ. ευρώ.
«Στόχος μας είναι οι non stop υπερατλαντικές πτήσεις, κάτι που σημαίνει ανάπτυξη σε όλη τη Μακεδονία» τόνισε από την πλευρά του ο αερολιμενάρχης του αεροδρομίου «Μακεδονία» Αχιλλέας Τοπούζας.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου