20/3/2012
Τονίζει ο γενικός διευθυντής της ιταλικής Fiat.
Ο γενικός διευθυντής της «Φίατ» (Fiat) και της «Κράισλερ» (Chrysler), Σέρτζιο Μαρτσιόνε, εκτιμά ότι στην Ευρώπη «η μείωση της συνολικής παραγωγής αυτοκινήτων σε ποσοστό 20% είναι αναγκαία», πρόταση ισοδύναμη «με διακοπή λειτουργίας περίπου 12 εργοστασίων αυτοκινήτων σε όλη τη Γηραιά Ήπειρο» στο ορατό μέλλον.
Ο τομέας του αυτοκινήτου είναι σήμερα αντιμέτωπος με μιαν υπερπαραγωγή της τάξης του 20%, είναι ο λόγος για τον οποίο κανένας μας δεν έχει πια κέρδη στην Ευρώπη», δήλωσε ο κ. Μαρτσιόνε στη σημερινή συνέντευξή του στη γαλλική «Φιγκαρό».
Επικαλέστηκε, μάλιστα, την αντίστοιχη πρακτική των Αμερικανών αυτοκινητοβιομηχάνων – κατά τα έτη '07 και '08 – οι οποίοι «τώρα έχουν επανέλθει πάντως στην κερδοφορία». «Προτείνω, λοιπόν, ακριβώς το ίδιο μέτρο».
«Επιλογή δεν έχουμε. Ας μειώσουμε κατά 20% την παραγωγή. Επί 12 μήνες, θα είναι κάτι το επώδυνο, αλλά ας το πράξουμε αυτό», λέει το αφεντικό των «Φίατ» και «Κράισλερ». Τόνισε ότι «επαφίεται στους επιχειρηματίες του κλάδου», επειδή σύμφωνα με τον ίδιο «όλες οι ενδιαφερόμενες κυβερνήσεις δεν είναι βέβαιο ότι θα θελήσουν να υλοποιήσουν την απόφαση».
Οσον αφορά το ενδεχόμενο των απολύσεων, κάλεσε τους εμπλεκόμενους να δημιουργήσουν ένα «Ταμείο, με πόρους αποκλειστικώς για όσους θα χάσουν τη δουλειά τους».
Η «Φιγκαρό» θύμισε στο πλαίσιο της συνέντευξης Μαρτσιόνε ότι και ο πρόεδρος του διευθυντηρίου των «Πεζό» (Peugeot) και «Σιτροέν» (Citroen), Φιλίπ Βαρέν, έχει συχνά εκφράσει ακριβώς την ίδια άποψη για την υπερπαραγωγή στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία.
Πηγή
Τονίζει ο γενικός διευθυντής της ιταλικής Fiat.
Ο γενικός διευθυντής της «Φίατ» (Fiat) και της «Κράισλερ» (Chrysler), Σέρτζιο Μαρτσιόνε, εκτιμά ότι στην Ευρώπη «η μείωση της συνολικής παραγωγής αυτοκινήτων σε ποσοστό 20% είναι αναγκαία», πρόταση ισοδύναμη «με διακοπή λειτουργίας περίπου 12 εργοστασίων αυτοκινήτων σε όλη τη Γηραιά Ήπειρο» στο ορατό μέλλον.
Ο τομέας του αυτοκινήτου είναι σήμερα αντιμέτωπος με μιαν υπερπαραγωγή της τάξης του 20%, είναι ο λόγος για τον οποίο κανένας μας δεν έχει πια κέρδη στην Ευρώπη», δήλωσε ο κ. Μαρτσιόνε στη σημερινή συνέντευξή του στη γαλλική «Φιγκαρό».
Επικαλέστηκε, μάλιστα, την αντίστοιχη πρακτική των Αμερικανών αυτοκινητοβιομηχάνων – κατά τα έτη '07 και '08 – οι οποίοι «τώρα έχουν επανέλθει πάντως στην κερδοφορία». «Προτείνω, λοιπόν, ακριβώς το ίδιο μέτρο».
«Επιλογή δεν έχουμε. Ας μειώσουμε κατά 20% την παραγωγή. Επί 12 μήνες, θα είναι κάτι το επώδυνο, αλλά ας το πράξουμε αυτό», λέει το αφεντικό των «Φίατ» και «Κράισλερ». Τόνισε ότι «επαφίεται στους επιχειρηματίες του κλάδου», επειδή σύμφωνα με τον ίδιο «όλες οι ενδιαφερόμενες κυβερνήσεις δεν είναι βέβαιο ότι θα θελήσουν να υλοποιήσουν την απόφαση».
Οσον αφορά το ενδεχόμενο των απολύσεων, κάλεσε τους εμπλεκόμενους να δημιουργήσουν ένα «Ταμείο, με πόρους αποκλειστικώς για όσους θα χάσουν τη δουλειά τους».
Η «Φιγκαρό» θύμισε στο πλαίσιο της συνέντευξης Μαρτσιόνε ότι και ο πρόεδρος του διευθυντηρίου των «Πεζό» (Peugeot) και «Σιτροέν» (Citroen), Φιλίπ Βαρέν, έχει συχνά εκφράσει ακριβώς την ίδια άποψη για την υπερπαραγωγή στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου