7/3/2013
"Η Ελλάδα χρειάζεται κάθε ευρώ και κάνει πολλή διαφήμιση στους Γερμανούς τουρίστες. Ωστόσο, πέρσι ο αριθμός των τουριστών μειώθηκε, κάτι που θα μπορούσε να οφείλεται σε μερική δυσαρέσκεια", γράφει η γερμανική Handelsblatt.
"Παρά το γεγονός ότι η χτυπημένη από την κρίση Ελλάδα έκανε πολλή διαφήμιση στους Γερμανούς τουρίστες, ο αριθμός των Γερμανών τουριστών που πήγαν διακοπές στην Ελλάδα το 2012 μειώθηκε.
Ο αριθμός των Γερμανών τουριστών που πέταξαν προς την Ελλάδα μειώθηκε πέρυσι κατά σχεδόν 11% και μόλις που ξεπέρασε τα δύο εκατομμύρια.
Προκειμένου να προσελκύσει περισσότερους Γερμανούςστην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι, η Ελληνίδα Υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, θα διαφημίσει σε μεγάλο βαθμό οικονομικά κατεστραμμένη Ελλάδα στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση (ITB).
'Είναι σημαντικό για μας όλο και περισσότεροι Γερμανοί τουρίστες να έρχονται στην Ελλάδα', δήλωσε η Κεφαλογιάννη στη Handelsblatt. Πέρυσι, όμως, ήταν προφανές ότι σε ορισμένες περιοχές της Ελλάδας, λόγω του έντονου αντι-γερμανικού συναισθήματος, οι κρατήσεις από τη Γερμανία μειώθηκαν.
Συνολικά, ο αριθμός των ξένων τουριστών αυξήθηκε ελαφρά το 2012 στα 16,5 εκατ. για την Ελλάδα. Ο εν λόγω τομέας συνέβαλε στο 16,5% του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος της χώρας και εξασφαλίζει στο ανθρώπινο δυναμικό το 18,4% των θέσεων εργασίας".
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου