9/2/2012
Ουδεμία πρόθεση μείωσης των τελών αεροδρομίου φαίνεται ότι έχει η διοίκηση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» παρά τις συνεχιζόμενες βολές που δέχεται από τις ελληνικές αεροπορικές εταιρείες. «Ο ΔΑΑ παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου για τις οποίες οι χρήστες θα πρέπει να καταβάλλουν αντίτιμο» δηλώνουν στελέχη του ΔΑΑ τονίζοντας ότι οι ίδιες αεροπορικές εταιρείες επιλέγουν να χρησιμοποιούν άλλα αεροδρόμια της Ευρώπης, όπως το Χίθροου του Λονδίνου, το οποίο είναι ακριβότερο και με πολλά λειτουργικά προβλήματα. Η εταιρεία του αεροδρομίου διατηρεί ανοιχτά δάνεια τα οποία καλείται να αποπληρώσει, γεγονός που εκμηδενίζει τις πιθανότητες μείωσης των τελών χρήσης του αεροδρομίου, τονίζουν στελέχη του ΔΑΑ. Ωστόσο, ο ΔΑΑ συνεχίζει την πολιτική κινήτρων, ενθαρρύνοντας τις αεροπορικές εταιρείες να προχωρούν σε προσφορές.
Παράλληλα, η κακή εικόνα της ελληνικής οικονομίας φαίνεται ότι έχει παγώσει το ζήτημα της επέκτασης της σύμβασης εκμετάλλευσης του ΔΑΑ, θέμα το οποίο πλέον έχει περιέλθει στην αρμοδιότητα του Ταμείου Αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας. Στελέχη του ΔΑΑ τονίζουν ότι η μη επέκταση της σύμβασης αποτελεί εμπόδιο στα σχέδια πιθανών νέων επενδυτών στο σύνολο των δραστηριοτήτων του «Ελ. Βενιζέλος».
Αναφερόμενοι στην προσπάθεια αποκρατικοποίησης των 34 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, κύκλοι του ΔΑΑ υποστήριξαν ότι δεν είναι βέβαιο ότι η λύση της ομαδοποίησης είναι η καλύτερη δυνατή.
Πηγή
Ουδεμία πρόθεση μείωσης των τελών αεροδρομίου φαίνεται ότι έχει η διοίκηση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» παρά τις συνεχιζόμενες βολές που δέχεται από τις ελληνικές αεροπορικές εταιρείες. «Ο ΔΑΑ παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου για τις οποίες οι χρήστες θα πρέπει να καταβάλλουν αντίτιμο» δηλώνουν στελέχη του ΔΑΑ τονίζοντας ότι οι ίδιες αεροπορικές εταιρείες επιλέγουν να χρησιμοποιούν άλλα αεροδρόμια της Ευρώπης, όπως το Χίθροου του Λονδίνου, το οποίο είναι ακριβότερο και με πολλά λειτουργικά προβλήματα. Η εταιρεία του αεροδρομίου διατηρεί ανοιχτά δάνεια τα οποία καλείται να αποπληρώσει, γεγονός που εκμηδενίζει τις πιθανότητες μείωσης των τελών χρήσης του αεροδρομίου, τονίζουν στελέχη του ΔΑΑ. Ωστόσο, ο ΔΑΑ συνεχίζει την πολιτική κινήτρων, ενθαρρύνοντας τις αεροπορικές εταιρείες να προχωρούν σε προσφορές.
Παράλληλα, η κακή εικόνα της ελληνικής οικονομίας φαίνεται ότι έχει παγώσει το ζήτημα της επέκτασης της σύμβασης εκμετάλλευσης του ΔΑΑ, θέμα το οποίο πλέον έχει περιέλθει στην αρμοδιότητα του Ταμείου Αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας. Στελέχη του ΔΑΑ τονίζουν ότι η μη επέκταση της σύμβασης αποτελεί εμπόδιο στα σχέδια πιθανών νέων επενδυτών στο σύνολο των δραστηριοτήτων του «Ελ. Βενιζέλος».
Αναφερόμενοι στην προσπάθεια αποκρατικοποίησης των 34 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, κύκλοι του ΔΑΑ υποστήριξαν ότι δεν είναι βέβαιο ότι η λύση της ομαδοποίησης είναι η καλύτερη δυνατή.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου