Καμπανάκι για σοβαρά κενά ασφαλείας στο σιδηροδρομικό δίκτυο, δύο χρόνια μετά το δυστύχημα στα Τέμπη, χτυπούν οι συνδικαλιστές του ΟΣΕ.
Λειτούργησε άραγε η εθνική τραγωδία των Τεμπών ως ηλεκτροσόκ, ώστε να αναβαθμιστεί ο ελληνικός σιδηρόδρομος; Νιώθoυν ασφάλεια οι επιβάτες;
Μιλώντας στον ΑΝΤ1 επιβάτες του σιδηροδρόμου εκφράζουν τον φόβο τους και τη πεποίθηση πως οι αλλαγές δεν είναι αρκετές στο δίκτυο της χώρας.
Βαθαίνει σε επικίνδυνο σημείο η εγκατάλειψη της σιδηροδρομικής υποδομής της χώρας μετην κατάσταση να χειροτερεύει, όπως καταγγέλλουν εργαζόμενοι και ακόμα δεν έχουν γίνει προσλήψεις προσωπικού σε κρίσιμες ειδικότητες, κλειδιά.Ακόμα και στις αργίες, που οι επιβάτες είναι περισσότεροι, το προσωπικό παραμένει υποστελεχωμένο.
Ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων της Hellenic Train, Νίκος Κιουτσούκης δήλωσε ότι "περιμένουμε από το 2022 μία προκήρυξη του ΑΣΕΠ για τον ΟΣΕ για 140 ανθρώπους στις κρίσιμες ειδικότητες κλειδούχοι και σταθμαρχών".
Από τη πλευρά ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΟΣΕ δήλωσε πως "η κατάσταση έχει γίνει ακόμα πιο δύσκολη, Το οργανόγραμμα που είναι ψηφισμένο για τις οργανικές θέσεις που περιγράφει για την ειδικότητα των σταθμαρχών είναι 410 και σήμερα υπηρετούμε 190".
O ANT1 επικοινώνησε με τον ΟΣΕ, ο οποίος απάντησε ότι "θα έπρεπε να διαθέτει 2.184 υπαλλήλους, εκ των οποίων 412 σταθμάρχες και 255 κλειδούχους. Τον Σεπτέμβριο του 2024 διέθετε 589 υπαλλήλους, εκ των οποίων 108 σταθμάρχες και 57 κλειδούχους".
Πώς γίνεται ένας πρώην αχθοφόρος να γίνει σταθμάρχης, ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη διορισμού σε μια θέση ευθύνης; Ποια είναι η εκπαίδευση που έλαβε ο σήμερα 61ενός ετών σταθμάρχης;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου